četrtek, 9. december 2010

Moje ustvarjarije

In naj bo danes tisti dan, ko bom jaz odprla svoj blog. Sem ljubiteljica lepega. Rada ustvarjam. Oblikovanje nakita me zanima že iz študentskih časov. Celo svojo diplomo sem posvetila nakitu. Poimenovala sem jo – Magična moč oblike. Ves moj nakit je kombinacija različnih materialov kot so glina, fimo masa, das masa, srebro, steklo, filc, blago ... Tu ne vidim omejitev in to je tisto, kar mi je pri mojem delu še posebej všeč. Nakit se smatra kot modni dodatek. Je nekaj, kar si na koncu dodaš kot piko na i. Je del tebe. Nosiš ga lahko zato, da zapolniš praznino na sebi ali da izstopaš ali da z njim nekaj poveš drugim. Meni je všeč, da se z njim zliješ. Da si izbereš takega, ki odraža tvojo osebnost in posebnost. Rada se lotim oblikovanja vseh kosov nakita. Mojo zadnjo pogruntavščino sem poimenovala - etno zapestnice. Nastajale so počasi v moji glavi. Želela sem izdelati lahko, upogljivo, drugačno, barvito zapestnico. In je nastala. Vsaka je drugačna, premišljeno izdelana. Postopek rojevanja novih idej je zanimiv, ja pravi izziv. Ideje zlagaš kot kocke. Na koncu je krasen občutek, če ti uspe začarati nekaj, kar ti je zares všeč.
Je pa res, da je ob službi in družini včasih težko najti čas za ustvarjanje, a si ga vzamem, ga poiščem, si ga utrgam, ga lovim za rep. Večinoma delam zvečer in ponoči. Takrat sem samo jaz, moj radio in moje ustvarjarije.
Danes, na dan, ko sem otvorila svoj blog, ima moja draga Milica rojstni dan :)

Vse Najboljše Mili :) !!!!!





Moje prve zapestnice ...




igrive, mavrične, lahkotne, mladostne, moje ...



navihane, samosvoje ...




vesele, barvite, raznolike ...







za vsakega nekaj ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar