ponedeljek, 13. december 2010

DeCemBerskE RadOsti


Evo pa smo doma dokončno zakorakali v decemberske radosti.
Smrečka je postavljena. Letos rdeče zlata.
Danes pa je začarana prva peka pravljičnih piškotov.

Pri meni gre to 1 2 3, ker imam takega krasnega gusarskega pomočnika.

Mešam, režemo, ribamo, sekljamo, valjamo, gnetemo ... :)




Še malo mavričnih dodatkov pa bo. Decembra kraskov ni nikoli preveč.


Evo to je današnja najina ustvarjarija.
Zunaj ledeno hladna noč. Za moj ritem še zelooo zgodnja ura.
Delavnica me kliče,
a sem utrujena do konca in naprej. Ta naš ritem življenja je ubijajoč. Ko pomislim na jutrišnji plan dneva, bi se najraje pokrila čez glavo in spala do pomladi.









3 komentarji:

  1. Meni diši do seeeeeeeeeeeem!!!!!!!!! Kako lepo in vidim tvojo lepo Smrekicooooooo! Ta mali je pa za crknt luškan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lep tale ustvarjalni gusar!!! Se vidi da je tvoj :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj naj rečem ... moj sonček. En tak lepotko pridkan kot sta vajina dva ;)
    Aha pri nas smrečica stoji že en teden.
    Tale prva runda piškotov nama je uspela. Sedaj greva pa na težje recepre :)
    Lp :*

    OdgovoriIzbriši