torek, 31. januar 2012


Pri meni se vedno kaj dogaja.
Glava je vedno-redno polna idej. Kdaj, Kje, Kako najti čas za vse to ...
Zdi se mi, da mi nikoli niso tako hitro minevali dnevi kot to zadnje leto.
... in še vedno sem pri Mojih zapestnicah ...

Ta je nastala za dobrodelno dražbo - Sladki Nasmehi.

http://www.sladkinasmehi.si/

Zbrala se je skupina punc, ki pravijo: "Naše poslanstvo je otrokom v težkih trenutkih pričarati sladek nasmeh. Bolnim otrokom želimo za njihove rojstne in druge posebne dni podariti torte in jim tako vsaj za hipec odčarati bolečine. Vemo, da v težkih trenutkih preproste stvari lahko pomenijo največ. In prav zato želimo bolnim otrokom, pa tudi njihovim družinam, omogočiti, da se vsaj za trenutek preselijo v čarobno deželo sladkih nasmehov. "

Po naročilu Zapestnica Broška.

Ena v Jesenskih barvah ...

Pa Vijola Zelena za pozdrav Pomladi.


2 komentarja:

  1. Ravnokar sem odkrila tvoj blog in lahko reče samo waaaaaaaaw. Koliko barv, koliko domišljije ... res unikat! LP Mojca

    OdgovoriIzbriši